tisdag 27 november 2018

Påminnelse! Glöm inte att göra klart samt lämna in din utvärdering av träningsplanen

Hej alla i åk 9,

Det är fortfarande flera stycken av er som ännu inte har lämnat in utvärderingen av träningsplan (se Uppgift 3- Utvärdering av träningsplan). Ni kan se på Unikum om jag har läst och rättat era inlämningar. När jag är klar med rättningen så kan ni se det i matrisen för området. Jag har även kommenterat era texter. Kommentarerna kan ni som sagt se med fet och kursiv text i era dokument.

Glöm inte att trycka på knappen "Lämna in" när ni är klara så att jag vet är ni färdiga. Om ni inte lämnar in dem inom den närmsta veckan så finns det en stor risk att jag inte hinner få med bedömningen i julbetyget.

Mvh Niklas Östman-Fritzin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar